søndag 8. april 2012

Pose med høner og haner

Hadde lyst på en ny pose til påske for og ha  nystekte rundstykkene . Her er resultatet.

En praktisk pose som er lett vattert.

Kanten er lett og brette ned slik at det er lett og komme til godsakene inni.


Her koser vi oss med en lett påskelunch. Det har blitt mange slike koselige luncher i påska.

Godt at alle er samlet sammen for ellers i uka er det så masse ungdommene har og holde på med. Begge er veldig aktive med og trene så det blir mye matlageing til forskjellige tider. Alt ettersom når de skal trene. Mat er viktig når de trener så mye. Men jeg stiller opp jeg

En annen dag kokte jeg mange egg og da ble posen brukt til og holde de varme, jo en skikkelig praktisk pose.


Da er det ikke mange dagene igjen av påsken 2012. Solen har glimret med sitt fravær, men det har ikke gjort noe for vi har fått fikset og pusset opp 2 rom. Ryddet i skap og på loft og fått gitt bort klær og andre ting til mange glade mennesker.


Den dagen i påska det var flottest vær tok jeg fri fra ryddingen og satt ute og kosa meg.
Dette er jo Kvikk Lunch, kakao og appelsin som hører påsken til pluss at jeg hadde en god bok og litt strikketøy også.
Fortsatt så god påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar