mandag 16. april 2012

Decoupage

Her i vinter hadde jeg så mye forskjellig jeg hadde lyst til og pynte så jeg tok fram decoupagelim og diverse stasj og pyntet i vei.
 Disse ble gaver til en hobbyvenninde, Toril . Fatet til jul og sinkkannen og trepotta til bursdag

 Denne store blomster potta med fatet ble gitt til Gurli til bursdagen her i vår.
 Lyset og denne potta var det min mor som bestillte som ny vårpynt på stua. Hun er ikke av englesorten så da ble det dette herrlige motivet. Et motiv jeg liker godt også.

Nå skal jeg hive meg rundt for det er strikkeskravledag med hobbyvenninder i dag. Jeg trenger hjelp til strikket picotkant og har aliert meg med noen som kan hjelpe meg med det.

Ønsker deg en kreativ dag.

3 kommentarer:

  1. Du e såååå flink, og æ e heldig som fikk alt det fine du hadd ordna te, klæmmmmm :D

    SvarSlett
  2. Flinke flinke søstra mi:9 STOLT!!

    SvarSlett