torsdag 29. mars 2012

Ny løper

Ønsket meg en enkel duk i beige/bruntoner. Så jeg la planener for hvordan jeg ønsket den, men det tok sin tid før den ble ferdig. Ikke fordi den var vanskelig og sy, men det var så mye annet som fristet også. Ikke noe mønster og vise til, men har tatt noen nærbilder slik at du ser hva jeg har gjort. Eller send meg en  mail så skriver jeg ned hva jeg gjorde.

 
Noen tulipaner og hjemmelagede muslikjeks på bordet og vips ble det riktig så koselig.

Noen nærbilder av løperen

Oppskrift på kjeksene:

200 gr margarin/smør
200 gr brunt sukker
2     ss sirup/honing
500 gr mûsli/havregryn
100 gr hvetemel
2     ts bakepulver


Smelt smør, sukker og honning. Bland inn det tørre. Spre i langpanne og stek ved 190 grader i ca 20 minutter. Del opp i passe stykker mens det er varmt.

Ha en fin dag


1 kommentar:

  1. veldig lik den oppskriften jeg har på mine kjeks som heter sim salabim...men dette ble med litt sunne ting i og...må testes :D

    SvarSlett